تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

  • ۰
  • ۰


چند روز پیش به طور اتفاقی این خواننده و این آهنگ رو کشف کردم. این آهنگ یک چیزی رو تو وجودم مجدد بیدار کرد. تکنیک خواننده در حال حاضر خوبه, صداش هم که تا حدی خاص خودشه و مهم تز از همه اینا متن قشنگ آهنگش است. وقتی که به آهنگش گوش میدادم, همه ی یک چیزی رو که مرد برای عشق زندگیش میخواد رو در یک آهنگ آورده است. کاری به کار کلیشه های ساختاری و جنبه های فمن قضیه ندارم. ولی خوشحالم که این خواننده رو پیدا کردم. بقیه آهنگهای این خواننده هم در همین سطح دارند و این خواننده جزو خوانندگان انگشت شماری است که ارزش مجدد شنیدن هر آهنگش هست.
لینک این آهنگ در رادیو جوان: دایان- حال من خوب نیست
  • ۹۳/۰۸/۱۵
  • Sina Taherinejad

Dayan

Music

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی