تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

  • ۰
  • ۰



نام فیلم: The Expendables 3

سال انتشار: 2014

مدت زمان: 126

ژانر: اکشن/ ماجرایی/ هیجانی

1. کارگردانی: ***

2. سینماتوگرافی:**

3. فیلمنامه:***

4. موسیقی/آهنگ فیلم:*

5. بازیگران/اجراها:***

6. آیا فیلم ارزش دیدن دارد؟ آیا فیلم محتوایی برای عرضه دارد؟ فیلم فقط برای کسانی جالب خواهد بود که دنبال دیدن سیلوستر استالونه و آرنولد و بقیه دارو دسته بعد از گذر سالها هستند. فیلم چه از نظر داستان و چه از نظر بازی های چیز دندانگیری ندارد. در طول فیلم هر از گاهی تکه های جالبی هستند که باعث لبخند ما خواهند شد ولی غیر از این لحظات بقیه فیلم پر از کلیشه های رایج سینما ی هالیوود است. فرمول فیلم بعد از دو قسمت دیگر تکراری شده است. در طول فیلم تمامی آدم بدها که اکثرا صورتهایشان پوشیده است میمیرند و قهرمانهای فیلم با چندتا خراش از پس همه ی مشکلات برمی آیند. و باز هم پایان فیلم با نبرد سیلوستر استالونه با شخصیت شرور فیلم به پایان میرسد و لازم نیست در اینجا بگوییم که برنده نبرد نهایی کیست!!!

  • ۹۳/۰۹/۰۱
  • Sina Taherinejad

2014

Action

Adventure

Jason Statham

Sylvester Stallone

Thriller

نظرات (۱)

با اینکه من علاقه ی چندانی به تماشای فیلم های اکشن ندارم، ولی از دیدن این فیلم لذت بردم، شاید همانطور که ذکر شده است به دلیل وجود هنرپیشه های اکشن نسل ما کسانی چون سیلوستر و آرنولد و میل گیبسون و جت لی و بقیه باشه، من به شخصه این هنرپیشه هارو دوست دارم!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی