تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

  • ۰
  • ۰

NadNadGo

امسال اولین بازی طراحی شده توسط من در بازار منتشر شد. این تازه آغاز راه برای من است. طبیعی است که بازی های آغازین من ایرادات زیادی داشته باشند و از این به بعد در وب لاگ در کنار معرفی فیلم و کتاب راجع به فرآیند بازی سازی و مشکلاتم در این زمینه هم مینویسم. در آخر خوشحال میشم که نظرات همه ی دوستان را بدونم و اگر کسی علاقه مند به همکاری در زمینه ساخت بازی است میتواند به من ایمیل بزند.

لینک بازی:

https://cafebazaar.ir/app/ir.nadnadgo.a1/?l=fa


ایمیل من: sinathr@hotmail.com

  • ۹۵/۰۱/۰۸
  • Sina Taherinejad

اندروید

اولین

بازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی