تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

تفریحات من

وبلاگی برای معرفی فیلم, کتاب, سریال, بازی, آهنگ

  • ۰
  • ۰

پانی پو

https://cafebazaar.ir/app/ir.panipoo.sinadia/?l=fa


بالا لینک دومین بازی آزمایشی من است. ایمدوارم که نظر بدید تا بتونم بازی ها رو هر روز بهبود بدهم. البته فعلا چون در ضمینه پیکسل ارت تجربه زیادی ندارم و در حال یادگیری این هنر هستم پس ظاهر بازی ها ساده خواهند بود. البته بازی هایی که ساده تر هستند سختی بیشتری دارند از نظر ایده پردازی دارند. 

الان دارم موارد جدیدی روی بازی سومم پیاده میکنم. بعد از اتمام این موارد روی بازی سوم برمیگردم و ایرادات بازی های اول و دوم را تصحیح میکنم. و موازد جدیدی را در درون آنها قرار میدهم. 

  • ۹۵/۰۱/۱۷
  • Sina Taherinejad

بازی

بازی سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی